Pagina studentului
Buzz Camp 2016

Primăvara se numără job-urile în companii de renume la BuzzCamp 15

Ai auzit vestea bună? BUZZCamp, cel mai așteptat eveniment din România dedicat dezvoltării personale, recrutării specializate și orientării în carieră pentru studenți și absolvenți, dă startul înscrierilor pentru cea de-a 15-a ediție! Angajatori de renume și cei mai buni speakeri vin la tine în oraș cu tolba plină de surprize! Înscrie-te acum aici: www.buzzcamp.ro/event/ & get ready for succes!


Evenimentul BuzzCamp, care din 2008 și până astăzi a pus față în față peste 100 de companii cu mai mult de 18,000 de participanți, va ajunge de această data în 9 orașe (București, Iași, Cluj, Timișoara, Brașov, Sibiu, Craiova, Bacău, Constanța) și, ca în fiecare an, se bucură de sprijinul celor mai mari centre universitare și de implicarea a peste 50 de organizații studențești.

Ediția din această primăvară, BuzzCamp Career Series, vine ca o provocare pentru toți tinerii ambițioși, care vor să își construiască o carieră stabilă și frumoasă în domeniul pe care și l-au ales.


Ultima actualizare în Vineri, 04 Martie 2016 20:34
 

Serviciul German de Schimb Academic (DAAD) oferă pentru anul universitar 2015/2016 burse pentru scoli de vara, studii de masterat si stagii de cercetare in cadrul universitatilor din Germania. Pentru programe de masterat si pentru stagii de cercetare se poate aplica si in limba engleza.
Oferta de burse pentru anul universitar 2015/2016 : <clic aici>

Sambata, 8 iunie 2013, a avut loc in Aula "Mihail Kogalniceanu" a UMK

Cursul festiv al studentilor din anul IV, specializarea Drept,  promotia 2009 - 2013

galerie foto

Bursele reprezinta alocatii banesti acordate pe baza unor criterii studentilor UMK, cetateni romani si cetateni straini, la invatamantul universitar nivel licenta si master, cursuri de zi.

Bursele acordate la UMK pot fi sociale ori de merit

Taxele de scolarizare si alte taxe universitare

UMK pune la dispozitia studentilor facilitati ce constau in spatii moderne de scolarizare, aule, amfiteatre si Sali de seminar dotate cu acces la Internet, sali de lectura, laboratoare moderne, biblioteca si alte servicii legate de viata studenteasca de zi cu zi. Infrastructura IT a Universitatii pusa la dispozitia studentilor acopera nevoile de comunicare si informare in timpul seminariilor de specialitate si nu numai.

Asociaţia LiderJust, cu sprijin şi finanţare din partea Ambasadei Statelor Unite ale Americii, realizează proiectul „Busolă în carieră”. Acesta reprezintă un program complex de orientare în carieră pentru studenţii la drept, având trei componente principale: conferinţe, stagii de formare profesională şi mentorat. Scopul Asociaţiei este de a oferi participanţilor din proiect o nouă abordare în ceea ce privește orientarea profesională a acestora, contribuind astfel la reformarea și îmbunătățirea sistemului de justiție din România.

Pentru fiecare dintre cele 2 stagii de formare profesională vor fi selectaţi 30 de studenţi la drept, în anii de studiu 3 şi 4, din toate centrele universitare, care sunt interesaţi de dezvoltarea personală şi vor să aprofundeze cunoştinţele juridice, să-şi dezvolte abilităţile profesionale, să descopere secretele diferitelor profesii juridice şi să cunoască experţi din domeniu.
Menţionăm că participanţii vor fi selectaţi de către membrii asociaţiei pe criterii vizând performanţele academice, activităţile extra-curriculare şi abilităţi personale.


Pentru informatii complete descarcati afisul la rezolutie maxima <aici>










Ultima actualizare în Vineri, 04 Martie 2016 20:37
 
Burse

In anul universitar 2015-2016, nu se acorda burse de merit. Data limita pentru depunerea dosarului de bursa a fost 1 iulie 2015. Pana la aceasta data nu s-au depus dosare de bursa conform Regulamentului.

Pentru anul universitar 2013-2014 s-au acordat burse de merit in valoare de 1450 leii studentilor: Muraru Andrei Sebastian (anul II), Francisc Horjinec  (anul IV) siTrofin Catalin (anul III). 

Castigatorii burselor de merit, in valoare de 2600 lei, pentru anul 2012-2013 sunt urmatorii:

Andreea Ionela Moldovanu - DREPT, anul III                          Francisc Ludvig Horjinec - DREPT, anul II

                                                  

B U R S E   DE   S T U D I I




    Criterii de selectie si conditii de aplicare pentru studentii din anii superiori :

- Studentii care aplica trebuie sa intocmeasca un dosar prin care prezinta activitatea lor din timpul anului; cererea si dosarul se depun la secretariat si se discuta in Biroul Senat pana la 1 iulie
- Studentul a promovat toate examenele din anul curent, in sesiunea de vara La momentul depunerii cererii studentul se situeaza printre primii 10 din an, cu o medie minima de 8.50.
- Prezenta la cursuri si seminarii este foarte buna
- Studentul a participat la activitatile profesionale, stiintifice si socio-culturale din cadrul UMK desfasurate in anul universitar incheiat

Pentru mai multe detalii accesati Regulamentul privind acordarea facilităţilor şi burselor pentru studenţii de la Universitatea „Mihail Kogălniceanu” Iasi, din sectiunea Acte normative interne.

    UMK va avea urmatoarele asteptari de la bursierii sai:   

- sa aiba responsabilitatea reprezentarii UMK in activitatea de voluntariat pe care o aleg    
- sa fie activi si plini de initiativa in relatia lor cu colegii     
- de-a lungul anului universitar 2010-2011 sa aiba o conduita studenteasca demna si o foarte buna prezenta la facultate  
- sa pregateasca, la finele fiecarui semestru, un raport al activitatii sale, in contextul cerintelor programului de burse  
- sa fie un exemplu prin respectarea normelor cuprinse in regulamentele UMK       

   In schimb, UMK ofera bursierilor sai :      

- ocazia de a dezvolta o intelegere clara a oportunitatilor studentesti si profesionale oferite de UMK si de institutiile cu care aceasta colaboreaza     
- oportunitatea de a face parte dintr-o echipa emblematica din peisajul invatamantului privat universitar iesean     
- posibilitatea inceperii activitatii profesionale, inca din anii de studentie     
- ocazia de a-si pune amprenta personala in viata de student de la UMK


Castigatorii burselor de merit pentru anul 2011-2012 sunt urmatorii:

 Radu Nicuşor Dănăilă  -  DREPT, anul II

Monica Milia -  DREPT, anul IV

Vlad Matreata -  DREPT, anul III




Ultima actualizare în Vineri, 04 Martie 2016 19:58
 
Facilitati IT

    Reteaua date-voce a UMK este infrastructura necesara comunicarii interne si externe. Comunicarea interna se realizeaza prin sistemul de cablaje structurate ce asigura o platforma universala peste care se poate implementa orice sistem informational. Viteza de transmisie a datelor este in general de 100MB, dar si de 1GB pe anumite portiuni.

    Cablarea structurata s-a bazat pe o topologie modulara si radiala, cu conexiuni individuale spre fiecare post de lucru, fiind transparenta pentru utilizatori, universala si flexibila. Reteaua ofera servicii pentru servicii multiple, precum voce, date, video si multimedia, independent de producatorul elementelor inglobate in sistem.

     Comunicarea externa se realizeaza prin intermediul fibrei optice furnizate de ISP (RDS si Romtelecom).

   Principalele aplicatii instalate, disponibile tuturor utilizatorilor, sunt un sistem de administrare a activitatii profesionale a studentilor , o baza de date legislativa si o aplicatie pentru biblioteca UMK.

     Laboratorul de Informatica este destinat studentilor, aici fiind locatia unde se tin orele de Tehnologia Informatiei si a comunicarii, Editare in limbaje de specialitate, Elaborarea unui produs de PR si publicitate etc. Reteaua Laboratorului este proiectata dupa principiile cablarii structurate si este alcatuita din 12 calculatoare, o imprimanta, un scanner, un proiector si alte echipamente periferice. Reteaua are acces la Internet si la reteaua UMK, cu serviciile sale de mail, FTP, aplicatii etc.

     Sistemul informatic legislativ

Legalis Premium - sursa completă de legislaţie, jurisprudenţă şi doctrină pentru profesionişti -  este o baza de date legislativa, care oferă accesul la legislaţie - actualizata de doua ori pe luna, la jurisprudenţă si la doctrina. Exista aici posibilitatea de a citi si de a descărca numeroase tratate, manuale de drept civil, drept procesual civil, dreptul afacerilor, modele de contracte, toate disponibile în secţiunea BIBLIOTECA a programului.

Interesanta este si secţiunea Bibliografie, unde se poate construi, pe baza unor cuvinte-cheie, liste tematice de articole din Curierul Judiciar, Curierul Fiscal (acestea doua sunt disponibile in integrum), Caiete de Drept Penal, Revista de Drept Public, Revista Romana de Drept Internaţional, Noua Revista de Drepturile Omului, Revista Dreptul, Revista de Drept Comercial, Pandectele Romane, Revista Romana de Dreptul Muncii, Revista Romana de Drept Comunitar.

     Managementul activitatii universitare

Sistemul informatic UMS este modular şi, prin interfeţe special concepute pentru toate categoriile de utilizatori (secretare, conducere, cadre didactice cu diferite funcţii, contabili, casieri, studenţi), duce la îndeplinire următoarele funcţii:  definirea structurii organizatorice a universităţii, cu facultăţi, colegii, module, în diferite forme de învăţământ (studii de licenţă şi masterale), introducerea planurilor de învăţământ, administrarea bazei de date a studenţilor, a cadrelor didactice, organizarea sesiunilor de examene, producerea actelor de studiu, a diplomelor de licenţă şi de master, a suplimentelor de diplomă, administrarea încasărilor diferitelor taxe, precum şi complexe situaţii şi analize şcolare dedicate managementului universitar.

Implementarea acestui sistem informatic la Universitatea „Mihail Kogălniceanu” a reprezentat un pas important în informatizarea activităţii de secretariat şi pentru viitor se vor căuta soluţii pentru optimizarea accesului la distanţă la resursele administrate.

Accesul la Internet este asigurat, salile de seminar fiind dotate cu priza , iar zona amfiteatrelor dispune de conexiune wireless.

     Biblioteca are acces la Internet, atat in sala principala, cat si in cele trei sali de lectura.

Softul pentru administrarea activitatii Bibliotecii UMK este disponibil pe Internet la adresa www.umk.ro, din secţiunea Biblioteca. Softul asigură accesul cititorilor înregistraţi la fondul de carte pe bază de user şi parolă.

Interfata pentru cititori include

1.cautarile in fondul de carte (dupa titlu, autor, tip material: CA e carte, PP e publicatie periodica, CD e CD, SC e suport de curs)

2. rezervare

3. lista publicatiilor nerestituite (precum şi Istoricul tranzactiilor din biblioteca)

4. alte informatii - extras din Regulamentul bilbliotecii, programul etc





















Ultima actualizare în Vineri, 04 Martie 2016 19:56
 
Biblioteca UMK


Universitatea Mihail Kogalniceanu şi-a propus, chiar de la înfiinţare, să contribuie la crearea unor specialişti competitivi şi performanţi.

Împlinirea acestui deziderat depinde şi de aportul Bibliotecii, ca sprijin în procesul de învăţământ, ştiut fiind faptul că evaluarea cunoştinţelor studenţilor şi masteranzilor se bazează pe studiul individual, materializate prin lucrări scrise, elaborate în timp pe baza unei bibliografii ample şi a unei lecturi susţinute.

Pentru studenţii UMK, biblioteca universităţii reprezintă principala sursă de informare la care aceştia apelează datorită bunei organizări a serviciilor,orarului satisfăcător, posibilităţii accesului la Internet, condiţiilor de studiu deosebite.


Contact: click aici


Regulament functionare biblioteca


Servicii:

  • Bibliografie recomandata:

               Anul I - Facultatea de Drept

               Anul II - Facultatea de Drept

               Anul III - Facultatea de Drept

               Anul IV - Facultatea de Drept

  • Resurse electronice - suporturi curs

                 DREPT

                 MASTER

  • Resurse electronice - baze de date internationale

Index Copernicus

Ideas RePeC

EconPapers

CEEOL

JournalSeek

  • Universitatea „Mihail Kogalniceanu”, cu sprijinul Indaco Systems, principalul dezvoltator de software de documentare legislativa din Romania, va pune la dispozitie o platformă de documentare legislativă revolutionara care se poate accesa de la adresa www.lege5.ro. Aici aveți la dispoziție, gratuit, legislația României și legislația Uniunii Europene.


 

Ultima actualizare în Vineri, 04 Martie 2016 19:57
 


Editia 2015 

Pe 2 aprilie, la Hotel Unirea, cel mai complex eveniment de dezvoltare personala, recrutare targetata si orientare in cariera este special organizat pentru tinerii care vor sa investeasca  timp in dezvoltarea lor, sa cunoasca mediul organizational din Romania sau sa lucreze intr-o companie de renume.

Ultima actualizare în Vineri, 04 Martie 2016 19:54